Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Buitenschoolse opvang

Kids First

We willen kinderen iets meegeven waar ze de rest van hun leven plezier van hebben!

Kids First COP groep is een laagdrempelige en innoverende kinderopvang, die met betrokken medewerkers en eigentijdse ouders, geheel gericht is op professionele en vertrouwde kinder- en peuteropvang, buitenschoolse opvang en speelleergroepen, waar kinderen op de eerste plaats staan. Voor meer informatie kunt u terecht op www.kidsfirst.nl of bellen naar 088-0350400.

Liever een gastouder?
Opvang door een gastouder is dé vorm van kinderopvang waarbij ieder kind op zijn eigen manier kan worden begeleid. Het is een flexibele en kleinschalige vorm van kinderopvang, die de thuissituatie van de gastkinderen zoveel mogelijk benadert. Als ouder kunt u zelf de gastouder kiezen, die bij uw wensen aansluit en die bij u en uw kind past. Een gastouder kan zowel opvang aanbieden in haar eigen huis als in het huis van het gezin zelf. Voor meer informatie kunt u terecht op www.kidsfirstgastouderbureau.nl of bellen naar 088-0350400.

Thuishuis Doerak

Groot in kleinschalige kinderopvang

Thuishuis Doerak is een kleinschalig kinderdagverblijf voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Het kinderdagverblijf is gevestigd in woonzorgcentrum Avondrust, in een speciaal ingerichte speelkamer voor de kinderen waar de knutselwerkjes kleur en sfeer geven aan het geheel.

De kinderen kunnen van alles ondernemen, zoals bezig zijn met de moestuintjes, hutten bouwen, tikkertje of verstoppertje spelen…..het kan allemaal.
De kinderen hebben de mogelijkheid om bezig te zijn met de moestuin die zich ook bevindt in de dorpstuin. De kinderen krijgen de verantwoordelijkheid over een eigen stukje grond en kunnen daar ook lekker “snoepen”, want er groeit van alles!
Er is ook een groot dierenverblijf met kippen, schapen, geiten en een varken, de kinderen geven de diertjes regelmatig appelschilletjes.

Wij zitten op een prachtige plek waar we activiteiten samen met de ouderen kunnen doen. Zo kunnen de kinderen ervoor kiezen om op maandag te verven met de schilderclub. Verder spelen de kinderen en ouderen samen “pictogrammen bingo”, echt geweldig om de interactie te zien en hoe de ouderen en jongeren elkaar versterken, prachtig!

We organiseren regelmatig sportactiviteiten in en om het Thuishuis, zoals volleyballen, voetballen, een hindernis parcours maken en spelen met de reuze parachute. De kinderen vinden dit erg leuk en doen dit dan met veel plezier!

Bij Thuishuis Doerak kunt u ook terecht kunt voor incidentele opvang. Heeft u een paar uurtjes opvang nodig om naar het ziekenhuis te gaan of omdat uw vaste oppas ziek is? Of misschien voor een paar dagen of weken? Dan kunnen uw kinderen van 0 tot 12 jaar bij ons komen spelen. Mocht je meer informatie willen reageer gerust! Ook voor reguliere opvang zijn er nog kindplaatsen beschikbaar.

Kom gezellig eens kijken bij Thuishuis Doerak en we laten jullie graag alles zien en vertellen dan graag meer over onze opvang.

Voor meer informatie neem dan een kijkje op de website of bel naar 06-28846740.